Facebook

Beoordelingen van Mona Lisa Weesp

Recente recensies van Mona Lisa Weesp

4 sterren na 160 reviews

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Belachelijk......ik kon gewoon een bestelling plaatsen én betalen via de website, is die zaak gewoon opgedoekt! Weg geld.

, 16-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza's voor een nette prijs. Vlotte bezorging.

, 04-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iedere keer als ik bestel word er altijd te laat bezorgd. Minimaal 20 minuten later standaard. Vandaag was het half uur later. Dan bel je (net als de andere keren) en dan is de bezorger altijd net weg. Als je dan neergang krijg je ineens mail dat bezorger onderweg is. Terwijl zoals vandaag werd gezegd dat hij al zeker 10 min. Onderweg was. Normaal is eten wel goed maar vandaag was het niet meer warm. Het is gewoon structureel te laat. Erg jammer. Weet niet of ik nog bestel want word niks met de klachten gedaan. Terwijl ik al langere tijd bestel bij mona lisa

, 03-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Pizza's waren super lekker. En ook op tijd klaar (heb ze dit keer wel gewoon opgehaald)

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd hele goede pizza van jullie gehad, maar vandaag was hij lauw/koud bezorgd en de tomatensaus smaakte ontzettend zuur. Bezorging daarentegen top en ruim op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de kapsalon was wederom slecht te noemen, oude patat en aangebrand en niet echt warm.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's om 18 besteld en om 19.15 waren ze er nog niet. Uiteindelijk zelf opgehaald meer dan een excuses kreeg ik niet. Had op z'n minst verwacht de bezorgkosten terug te krijgen. Pizza's verder lekker.

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is heerlijk en er wordt altijd goed geluisterd naar onze afwijkende bestelling. Levering is altijd goed op tijd en uiterst vriendelijk bezorgd.

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede pizza’s die precies op tijd zijn bezorgd!

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd en heerlijk gegeten

, 27-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Super! Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk.

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Snel en heerlijk eten. Topper

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim een half uur te laat dan de bezorgtijd die was vermeld en de saus vergeten voor het broodje shoarma

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza is heerlijk, maar wel half uur later als aangegeven tijd. 5 uur besteld en na half 7 pas de pizza in huis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij bestellen regelmatig bij Mona Lisa. Zijn zeer tevreden! Lekker eten, warm bij aankomst en vriendelijke bezorgers!

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer een heerlijke pizza gegeten en top sirvice!

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service en een lekkere pizza.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza kwam pas na 1,5 uur Pizza was niet goed. Bodem was oud en droog. Mozzarella was van een heel goedkoop merk. Dit ben ik niet gewend van Mona Lisa. Teleurstelling!!!

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna twee uur moeten wachten terwijl de bevestiging een uur aangaf. Niet netjes om niet even te bellen dat het uitloopt. Pizza miste een ingrediënt en de patat bijna koud. Vorige bestelling was beter.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was prima, spareribs vielen zi van het bot, super mals. Jammer dat op 1 van de pizza's de salami was vergeten.

, 27-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima, maar als ik het voor 17:30 bestel, dan moet het niet zo zijn dat ik er vervolgens nog 2 keer over moet bellen om de bestelling bijna een uur later te ontvangen.... dat is niet ok.

, 25-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had om 17.30 besteld werd bezorgd 17.55. Pizza was goed en de Panzerotti uit de oven Ook goed maar de Pasta Misto was erg droog en echt niet lekker. Zat vast aan onderkant van bak

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fles wijn staat op factuur maar is niet afgegeven.

, 06-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Denk dat er een andere ook is want bestel geregeld maar deze keer was de bodem zo dun dat als je hap nam dat de korst in je handen hield. De bodem en korst was zo dun dat Net bladerdeeg leek. En was niet zo smaakvol als gewonelijk. Vulde amper de pizza's. Ik hoop dat volgende keer weer beter is. Pizza werd 10 minuten later bezorgd maar dat is wel logisch op een drukke vrijdag.

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten..... keurig op tijd

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Pizza was prima. Bestellen op de site is wel wat onduidelijk. Er staat korting bij afhalen maar dat wordt nergens berekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgservice op zich was prima in orde, maar de levertijden lopen te ver uit. Zo spoedig mogelijk is naar mijn mening niet na een uur en 10 minuten. Product wat geleverd wordt is prima tegen een redelijke prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed warm en sneller dan ik verwachtte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren lekker en warm. Werd wel kwartiertje later bezorgd maar dat weet je in het weekend dan is t wat drukker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas voor de zoveelste keer vergeten geen kaas over de kapsalon te doen. Ivm allergie is dit erg vervelend iedere keer. Daarnaast dit keer ook de patat niet gaar. Bezorging was wel erg snel zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling om 14:30 al opgegeven om 18:15 bezorgd te worden. Bestelling kwam pas om 19:00 uur. Twijfel er aan om volgende keer weer hier te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de bestelling was op tijd en het smaakte heerlijk.

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heb heerlijk spareribs besteld en een pizza maar door de drukte iets later dan de planning was maar heb heerlijk gesmuld van het eten het was voortreffelijk ga dat zeker nog een keer doen

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekkere, zachte spare-ribs.

, 22-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 pizza's besteld was erg lekker alleen 15 minuten te laat met bezorgen

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren waarschijnlijk lekker geweest als ze niet meer dan een uur te laat bezorgd waren en nog warm waren geweest. We hadden de pizza's ruim van tevoren besteld zodat ze om 18u30 bezorgd zouden worden. Pas om 18u47 krijgen wij een email dat de bezorger onderweg was. Ondanks dat we maar 400 meter van het restaurant wonen, presteerde de bezorger het om er 50 minuten over te doen. Na diverse telefoontjes bleek dat de bezorger naar Abcoude was gereden. Na aandringen krijgen we een fles wijn gratis, maar desondanks bestellen we volgende keer de pizza's ergens anders. De bezorging is duidelijk het zwakke punt. Erg jammer.

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten werd zeer snel bezorgd. Heel prettig. Pizza was prima. Helaas was de tiramisu (nog) bevroren. Daarom 3 sterren.

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bbq spareribs waren minder smaakvol dan verwacht, original was helemaal goed. Bezorging vlot en adequaat. Melding via site was verwarrend, bezorgtijd werd veel te ruim aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

de pizza was goed en echt vers alleen er is altijd wat. Ik heb voor afhaal gekozen en dat was om 16.20 uur en dat stond ook in de bevestigingsmail dus om 16.20 uur en krijg te horen oh u staat op 16.45 uur vervolgens dus ruim 15 minuten op mijn pizza's zitten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en 5 minuten later maar dat zal wel met drukte op de weg te maken hebben. Maar pizza was lekker en warm

, 19-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima levering en lekkere pizza!

, 12-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza kip besteld vervolgens pizza met shoarma gekregen, pizza was slap in het midden en aangebrand aan de Randen. De pizza tonijn was helemaal vettig kon meteen de prullenbak in

, 02-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu al 2 keer achter elkaar dat ik zo lang heb moeten wachten op me eten (18.45 besteld 20.30 kreeg ik het) en kreeg 2 keer hetzelfde excuus dat het erg druk is en dat ik nu als 2de in de rij sta. Miss is het toeval maar ik denk dat ze de melding van deze app niet hadden gezien. Volgende keer bestel ik en bel ik meteen op dat ik een bestelling heb geplaats. Tis zo jammer want het eten is gewoon goed

, 21-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, smaakvol en prima portie.

, 19-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond het eten niet lekker falafel was smaakloos heb het zelf niet eens opgegeten en de pizza shoarma had een nare smaak. Helaas niet voor herhaling vatbaar

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed

, 15-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top service. Nabezorgen werd zeer gewaardeerd.

, 04-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was later dan bedoeld en gecommuniceerd (waarschijnlijk toch drukker) maar dat deed niets af aan de heerlijke pizza!

, 09-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Service is slecht. Op de site stond een pizza actief. Alle pizza's 6,99 vanaf 2 stuks Helaas had ik t niet goed besteld en heb de volle mep betaald. Toen ik er over belde, werd er gezegd dat de actie niet was en ik pech had. Er was geen praten over, op welke manier dan ook. Dat vind ik niet echt klantvriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat jammer dat je van 17.10 tot 18.55 moet wachten op je bestelling! Voor ons de reden om niet meer te bestellen bij Mona Lisa

, 01-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was 45 minuten te laat, patat was koud en ze waren het broodje van de schotel vergeten... alweer...

, 25-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Anderhalf uur wachten is wel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker alleen de bezorging dramatisch. Om 16:30u besteld. Gevraagd om een bezorging rond 17:45u uiteindelijke bezorgtijd: 18:30u. Dat is twee uur na mijn bestelling en drie kwartier na de aangegeven bezorgtijd. En zo ver woon ik niet van het restaurant. Moet echt beter hoor!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was het vlees deze keer niet zo lekker, veel vet wat we niet van jullie gewend zijn! Hoop dat het de volgende keer weer beter is!

, 09-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk. Goed van smaak en snel bezorgt. Super!

, 08-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk, bedankt.

, 22-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te veel topping bestaat dus ook! De bodem was helemaal zacht door de laag kaas die er bovenop lag.

, 07-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed, lekker en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalon was niet lekker amper groente. De pasta was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker

, 26-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed!

, 09-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur gewacht op een hamburger en spareribs! Dat is gewoon veel te lang. Bevestiging gaf aan dat het om 19.30 zou komen (een uur na mijn bestelling- dit vond ik al lang) en uiteindelijk kwam het eten om 20.30 uur. Ook bellen leverde niks op. Jammer want het eten was wel heel lekker!

, 26-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd gebracht.

, 15-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed en lekker

, 08-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was een half uur te laat en kwam ook nog eens met een pizza te weinig aan...

, 06-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel te vroeg bezorgd. Bezorgtijd hadden wij om 20.15u en uur eerder kwam het eten al. Waren net op tijd thuis. De salade bij de spare ribs was te warm. Met buiten temperaturen van 24 gr. Had ik zin in een koude frisse salade. Helaas was deze erg warm.

, 11-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was wel,prima, jammer dat de bestelling niet geleverd was zoals was besteld. Calzone Shoarma was geleverd met kaas en was duidelijk besteld zonder kaas.

, 10-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gaarne plastic bakjes saus niet in de doos bij een heet of warm gerecht doen want het bakje smelt.

, 08-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen vaker bij mona Lisa het ging altijd goed maar de laatste tijd tottaal niet!! Nu kwam de bestelling 3 kwartier te laat, na kwartier gebeld werd er gezegd na bestelling komt over half uur terwijl ik half 6 had gezegd! En dan word er ook niet echt duidelijk aan telefoon gepraat!

, 01-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling was prima op tijd en de kwaliteit van het eten was perfect. Bestelling is geleverd zoals besteld is, perfect.

, 29-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker en ruim optijd

, 26-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 16.15 bestelt en gevraagd voor bezorging om 18.30. Werd pas om 19.00 bezorgd.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren echt erg lekker. Helaas vond ik € 4,- voor een niet al te royaal schaaltje tiramisu met waterige slagroom dat bovendien nog half bevroren was echt veel te veel...

, 21-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was niet geleverd zoals besteld was. Ik geef altijd aan bij een Calzone Shoarma dat er alleen vlees in moet zitten, dus geen kaas en saus. Deze keer wel met kaas geleverd. Sausjes niet zoals besteld, er zat zelfs mayonaise bij. Pizza Carbonara was erg vet.

, 21-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In tegendeel van eerder goede ervaringen was het deze keer slecht,overgebakken friet ,smakeloze bbq spareribs ,alleen de saus had smaak ,maiskolf slecht gegaard.de piza gorgonzola was in orde

, 12-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna uur later afgeleverd dan de afgesproken tijd. Om 18.45 besteld met bezorgtijd 20.30u. Om half 10 geleverd. Was echt te lang. Maar was heerlijk.

, 24-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Harstikke lekkere dunne pizzas met verse groenten en heel snel bezorgd! Doen we vaker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom waren de pizza's weer goed te eten. Bezorgen ook top ruim binnen de doorgegeven tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is elke keer weer prima. Soms duurt het wat lang, maar dit keer kwam het eerder dan verwacht. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18.16 besteld. Verwacht 19.15 maar gekregen om 20.25. Kan een keer voorkomen maar gebeurt iedere keer. Schandalig. Dan is het eten ook nog lauw. Denk ook dat het de laatste keer geweest is en zal het niet onder stoelen of banken steken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

10 minuten eerder bezorgd echt super. Lekker warm eten was heerlijk

, 30-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

om half 6 besteld en kregen een bezorgtijd door van 18.50 uur. vonden we erg lang. om 18.00 uur stond de bezorger voor de deur. Pizza was zalig en om 19.00 kregen we een mail dat de bezorger onderweg was?? pizza's en eten prima maar de bezorg info moeten jullie echt aanpassen. ik kan me voorstellen dat mensen hun order annuleren als de de wachttijd doorkrijgen. zeker als jullie het veel sneller leveren dan wordt aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza's waren lauw. en bij de opgevouwen pizza kwam veel vocht uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was lekker, pizza was ook nog lekker warm na vlotte bezorging.

, 30-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 10-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al een keer met mijn ouders gegeten in het restaurant en nu eens een keertje besteld. We hebben lekker gegeten, was toppie!

, 28-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza's waren nog net niet helemaal koud. Beetje jammer.

Reactie van Mona Lisa:best Patricia bedankt voor jou opmerking ,t was gisteren super koud in de min en we gebruik ook warm bezorg tas , maar we gaan zorge dat alles volgende keer goed komt . tot volgende keer , gr mona lisa .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs en pizza caprese besteld. Kreeg letterlijk maar 2 blaadjes basilicum op de gehele pizza. Vond ik heel jammer. Verder was het eten lekker en voor een zondag op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het zou om 17.45 uur bezorgd worden maar uiteindelijk kwam het pas 18.20 uur.

, 12-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak is goed, maar de pizza was vermorzeld in de doos en koud. Heb geprobeerd te bellen, maar de persoon aan de andere kant van de lijn wist zelf niet zeker of ik met Mona Lisa sprak. Heel raar.

, 24-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas.. ik geef niet snel op maar dit was de derde keer achtereen dat de pizza geen puzza meer leek bij bezorging thuis. Wat op de pizza hoorde te liggen,lag er weer naast. Kinderen vonden de pizza niet smaken. Stukjes ananas op 1 hand te tellen op de hawaii. Erg vet ook en de bodem was zo dun dat de topping gelijk erdoor heen ging. Geen zin om weer te bellen dit keer om te klagen.

Reactie van Mona Lisa:Ik ben blij dat we het telefonisch konden oplossen ,en hopelijk heeft de volgende bestelling goed gesmaakt .

, 20-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb al meerdere keren spareribs besteld en was daar heel tevreden over. Tot vandaag, ik bestelde rond 16.45 2x spareribs met salade en bezorgtijd 17.30.via de app van mona lisa. Toen ik rond 18.00 nog geen bestelling had ontvangen heb ik gebeld en er werd gezegd dat hij onderweg was. Dat klopte want hij arriveerde meteen nadat ik de telefoon had neergelegd. Er zat geen salade bij de bestelling en heb dat maar zo gelaten want ik had geen zin om weer te bellen. Om 18.57 kreeg ik via de mail het bericht dat de bestelling onderweg weg was. Kortom deze keer ben ik een heel ontevreden klant.

Reactie van Mona Lisa:Beste klant ik begrijp het,maar ondanks het extra personeel was de bezorgtijd langer dan normaal wegens de drukte van de feest dagen. Bedankt voor u begrip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten maar helaas voor de tweede keer belachelijk lang moeten wachten op de bezorger. Gisteren duurde de wachttijd een voebalwedstrijd..... inclusief rust!!!! Grootste teleurstelling; de bijbehorende communicatie.

Reactie van Mona Lisa:Beste klant ik begrijp het,maar ondanks het extra personeel was de bezorgtijd langer dan normaal wegens de drukte van de feest dagen. Bedankt voor u begrip.

, 23-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Probeer eens de gewenste levertijd te bezorgen. Bij mij werd er via mail gezegd om 19.40 uur wordt er geleverd , om precies te zijn 20.15 uur werd het bezorgd. Dat is dus 35 minuten te laat.

, 13-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vinden het erg jammer dat we een soort gifgroene/gele champignons op onze pizza hadden. Wsl champignons uit een potje voor ons een reden om geen pizza meer te bestellen bij jullie.

Reactie van Mona Lisa:beste Hesseling: bedankt voor u opmerking .deze champignons gebruik wie nooit ,dit keer was een fout van de groothandel .

, 11-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb nog nooit zo een slechye hamburger gegeten. Harstikke verbrand . Ben zeer teleurgesteld

Reactie van Mona Lisa:beste Bergmans , bedankt voor u opmerking . er is zeker hier iets mis gegaan .ik ga dat opzoeken en ik zal snel met u contact opnemen .

, 07-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd en erg lekker

, 27-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijke pizza!!

, 26-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger liet ze geld veel valle maar maakt niet uit eten was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk !!!!

, 21-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was 20 minuten later dan geplande tijd, maar de spareribs waren super. Ze vallen zo van het bot.

, 20-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vegetarische pizza is aan de flauwe kant, die kan wat pittiger. Verder prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mais verbrand. Wij hadden spare ribs Hot besteld maar er was niks Hot aan. Beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spare ribs waren verbrand en gort droog. Helaas was altijd fan van de spare ribs. Pizza was wel gewoon goed.

, 13-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke spareribs!

, 22-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers eten, perfect op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Met een half uurtje was het eten er en de kwaliteit was heerlijk zoals altijd. Dank jullie wel van een tevreden vaste klant.

, 06-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere ribs, lekker zacht en goed van smaak. Zeer veel waar voor je geld.

, 04-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed, snel en compleet, zoals we eigenlijk altijd van ze gewend zijn. De bezorger is enorm vriendelijk en toen er eens een keer iets mis was belden ze direct op met excuses. Foutje kan gebeuren, goede service zit in hoe je dat oppakt. Erg happy!

, 27-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 pizza's besteld, wat ruim 1 uur en een kwartier duurde voordat ze er waren. En dat op de maandag avond.

, 26-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde deze keer flink langer dan we gewend zijn, de maiskolf bij het menu zat er niet bij en het drinken eerst ook niet, maar dat werd later nog bezorgd. De saus voor de calzone pizza was waterig en smaakte ook zo, terwijl die anders altijd dik en vol vlees is. Denk dat het erg druk was maar deze ervaring was onder de maat.

Reactie van Mona Lisa:beste klant ,bedankt voor jou opmerking ,ja klopt t was erg druk . volgende keer komt t zeker goed als u van onze altijd gewend bent .

, 12-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten perfect zoals altijd. Bezorging was oke maar te laat. Volgens de website bezorgen jullie vanaf 17.00 uur maar die optie kun je niet kiezen als je online besteld, 17.45 is de eerste optie misschien kunnen jullie dat aanpassen?

, 12-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk en de nieuwe chicken burger was super. (nog wel even zorgen dat je via de website kunt aangeven welk drankje je bij het chicken burger menu wilt, dat werkt nog niet).

, 07-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde wat langer dan we gewend waren en de broodjes waren een beetje ver doorgebakken maar zoals altijd: erg goed te eten en vriendelijke bezorging. Voor ons nog steeds het beste restaurant om te bestellen in heel Weesp.

, 29-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de pizza koud toen de maaltijd eindelijk, na 1,5 uur, bezorgd werd. De frietjes van de andere maaltijd waren slap en de crispy chicken burger was gedeeltelijk verbrand en niet smakelijk. Helaas want eerdere ervaringen waren beter, hopelijk de volgende keer weer goed.

Reactie van Mona Lisa:beste klant bedankt voor u reactie ,er is zeker iets mis gegaan ,onze service is lekker ,warm en snel bezorgen .maar we gaan dat meteen oplossen .tot volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker en keurig op tijd bezorgd

, 20-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb ook een keer een recensie geschreven toen het niet goed was (de bezorgtijd). Wel zo eerlijk om het ook te doen als het wel goed was. Binnen het uur werden de pizza's bezorgd en ze waren nog goed warm. Het eten is overigens altijd lekker!

, 15-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super op tijd, super lekker, super vriendelijke bezorger

, 12-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd erg lekker , maar de bezorgtijd was echt belachelijk anderhalf uur!

, 08-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service. Maïskolf alsnog na gebracht. Echt super malse spare ribs. Heerlijke marinade. Zeer tevreden. Bestellen daar zeker vaker.

, 05-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima!

, 29-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker !

, 09-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles is perfect ????????????????????????????????????????

Reactie van Mona Lisa:Dank u wel voor u beoordeling.

, 21-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten perfect, bezorging perfect.

, 21-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had kipstukjes en krulfriet besteld. Allebei nagenoeg koud en slap bij bezorgen! En dat terwijl ik bijna tegenover het restaurant woon!

, 17-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima en bezorging gaat vooruit,,steeds beter en ze staan ook open voor kritiek en suggesties

, 05-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating